יום שלישי, 4 באוקטובר 2011

סיפור נעליים מעורר השראה

אין חובב נעליים אמיתי שלא מכיר את zappos.com, אחד מאתרי הנעליים המובילים בעולם (אם לא ה), שסוד קסמו טמון במודל הגאוני שלו: קנית נעליים? למשך 365 ימים יש לך אפשרות להחזיר אותן ולקבל את כספך בחזרה. "נו קוושצ'נז אסקט".

ומה שמפתיע הוא שזה באמת עובד, כלומר משרת את 2 הצדדים. הלקוחות מקבלים ביטחון והרגשה טובה כשהם קונים נעליים באתר, האתר מקבל לקוחות, ואת החברים שלהם, ואת החברים של החברים שלהם. לא בטוח שבישראל (אולי המדינה היחידה שבה מחלקת המציאות של איקאה מוכרת שטיחים סופר משומשים) זה היה עובד, אבל ב-ח-י-י-א-ת תנו לנו צ'אנס. גם אם נהפוך את חנות הנעליים שלכם לספרייה, לפחות נמליץ עליה לחברים שלנו, ולחברים של החברים שלנו, ולחברים של החברים של החברים שלנו J

zappos.com
למי שבכל זאת מוכן להרים את הכפפה- קראו עוד על המודל ששם את הלקוח במרכז:

תגובה 1:

חולת נעליים אמר/ה...

חחח משום מה לא נראה לי שזה יעבוד פה ....