יום ראשון, 6 בנובמבר 2011

ראש בראש: מינה פריקה נגד עצמה

 
למרות שהיא נחשבת לאחת ממעצבות הנעליים הבולטות, לא ראיתי בקולקציה החדשה של מינה פריקה יותר מדי דגמים מעניינים במיוחד, אבל אולי זו רק אני.

ובכל זאת כשראיתי את שני הדגמים האדומים על עקבים האלה מאוד התחשק לי להביא אותם לפה ביחד. אני אישית הולכת בענק על הדגם הנקי והיציב משמאל (שדווקא כן פרט על המיתר שלי). 


על מה אתן הייתן הולכות? בהנחה שללכת על שתיהן זאת לא אופציה, וששתיהן עולות אותו דבר (340 יורו אם להתעכב על דקויות קטנות שבכלל לא מרגישים בסוף החודש...).

7 תגובות:

me אמר/ה...

left!!!

Aussie Girl אמר/ה...

הימין. יותר מעניין ומגניב מהשמאלי. את העקב של השמאלי ממש לא אהבתי, גס מידי לטעמי.

אבל בסופו של דבר זה מה שאת אוהבת, לא? :-)

LiatZil אמר/ה...

לא התלהבתי מאף דגם מבין השניים, אבל אם כבר - הימני עדיף :)

אנג'י אמר/ה...

הנעל הימנית נראית מתנדנדת משהו ...
השמאלית גם לא בטוח נוחה אבל יפה אין מה להגיד ... !

סינדרלה אמר/ה...

Aussie Girl- כן. הימני לא מספיק יציב בשבילי. אני גם חושבת שמגפון אדום זה מספיק איט גם בלי הפיתוחים שהלבישו עליו. בעצם לא חושבת- מרגישה.

טוב לקבל תזכורת לזה שעל טעם וריח (כמו על רגשות) אין להתווכח:)

אנונימי אמר/ה...

אפשר את שתיהם? פליז.....

Oksana אמר/ה...

מהממות בא לי