יום רביעי, 9 בנובמבר 2011

שלולי'ת

בתור ילדה היו לי מגפי גומי מהממות שמאוד אהבתי לקפוץ איתן בתוך השלוליות. אני לא ממש זוכרת את זה בבהירות (אם באמת קפצתי בתוך השלוליות או שזה היה לידן, ואם בכלל היו לי מגפי גומי), אבל אני מאוד מקווה שזה נכון. כי אם באמת היו לי מגפי גומי זה יכול סוף סוף להסביר את המשיכה המוגזמת שלי למגפי גומי מהממות. ואם לא היו לי מגפי גומי... אז על אחת כמה וכמה.

וברוח מגפי גומי מהממות זאת, אני נותנת את הבמה לקרוקס. ידיד שלי בטוח היה אומר על זה שהוא היה עושה את זה יותר טוב. אבל עד שהוא יתחיל לעצב מגפי גומי מהממות, השבלונה של קרוקס נותנת מענה סביר בהחלט לפטישים נוסטלגיים כמו שלי, וגם המחיר יחסית סביר.


כל מי שמכירה דגמים אחרים של מגפי גומי מהממות, רצוי עם הדפסים מדליקים (ולא רק במידות לילדות)- תעלי אותם לפה ותבורכי.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בחיים לא הייתי מנחשת שזה קרוקס האפורות למעלה!!
וגם אני אוהבת מגפי אבל לא כול מה שיש בתמונה נראה מגומי;-)

Oksana אמר/ה...

בחיים לא קניתי קרוקס אבל תמיד רציתי דווקא אהבתי את השחורות למטה

סינדרלה אמר/ה...

גם אני אהבתי השנה.. בשבילי קרוקס בכלל מאוד שימושיות- על תקן נעלי בית, ונעליים נוחות לקפוץ לפה ולשם