יום רביעי, 21 בספטמבר 2011

לא יפה ולא נעליים

אני יודעת שהתופעה של נעליים יפות על עקבים לא נוחים היא די נפוצה ויש לה לא מעט קליינטיות. האמת? עד לפני כמה שנים גם אני נפלתי בפח כמה פעמים ועל כך יעידו כפות הרגליים שלי, שעם הזמן שינו צורה פה ושם כדי להתאים את עצמן לגחמות החצופות של העקבים החדשים התורנים שלי.

ככה שאני יכולה להבין לליבה של מי שהתאהבה בנעליים עד כדי כך שהיא מוכנה לסבול בשביל הזכות לנעול אותן, ודווקא מהמקום האמפתי הזה, אם יש משהו שבאמת יכול לגרום לי לעקצוצים ברגליים, זה לראות מישהי שמענה את עצמה בשביל נעליים מכוערות.


טוב, התמונה מדברת בעד עצמה ואין צורך להרחיב בנושא (על כמה שאני שונאת עקב רוקי נדבר בפעם אחרת), אבל אולי מישהו יכול להסביר לי איך זה שבעולם שאוהב נשים גבוהות, עדיין יש מי שחושב שכפות רגליים קטנות זה יותר יפה?

קצת כמו הפנטזיה על הרזה עם החזה גדול- עוד שילוב מנצח ששולח אלפי נשים מדי שנה אל שולחן המנתחים. ומעניין שמשום מה השאיפה לכפות קטנות גורמת לבנות מיננו לחשוב בטעות שנעליים קטנות יגרמו גם לכפות רגליים גדולות להיראות קטנות. רק שבעולם שבו הכל יחסי העניינים עובדים הפוך גוטה.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אלוהים אדירים את צילמת?

סינדרלה אמר/ה...

לא אני:-)