יום שני, 26 בספטמבר 2011

חוק הנעליים המחמיאות

יש מעט מאוד נשים שיראו במיטבן גם בגזרת נעליים לא מחמיאה. בשביל כל השאר- להלן חמשת הכללים שיעזרו לכן לבחור לעצמכן חברות חדשות:

  1. לכי על גפה גבוהה מאוד או נמוכה מאוד- למשל מגפי ברך או נעלי בובה. כל מה שבאמצע "חותך" את קטע הרגל שבין הברך לקרסול וגורם לך להיראות קצרה יותר.
    אם בכל זאת לא התאפקת והלכת על מגפי חצי ברך, עדיף שהן יהיו רחבות ביחס לרגל מהקרסול ומעלה, ובכל מקרה, אם את נועלת את הנעליים עם מכנסיים ארוכים, אין משמעות לגובה הגפה.
  2. אותו כנ"ל לגבי גרביים- נעלי ספורט עם גרביים גבוהות נכנסות לאותה קטגוריית "אל תעשי" של סעיף 1. אם את בקטע של ספורט (המשיכי כך!) לכי על גרביים נמוכות שלא עוברות את גובה הנעל.
  3. בחרי בנעל עם עקב שמתאים לך- לא כל עקב מתאים לכל אחת. נכון שטכנית עקבים גבוהים מאריכים את הרגליים מבלי להרחיב את הגוף, ומהבחינה הזאת הם אמורים להחמיא, אבל בעין המתבונן הרושם הכללי לא בהכרח מתבצע חישוב של יחס הגובה והרוחב. עקב פלטפורמה למשל לא יעשה לך שירות טוב אם את גבוהה ובעלת מבנה גוף רחב.
  4. צבע נעליים יכול ליצור אשליה של רגל ארוכה יותר- אם המכנסיים והנעליים נפגשות, נעליים בצבע המכנסיים יצרו מראה ארוך יותר. אם הרגליים חשופות, נעליים בצבע ניוד ממשיכות את צבע הרגל ועושות את העבודה.
  5. לעולם אל תקני נעליים שקטנות עלייך. נעליים קטנות ממידתך לא יכולות להחמיא לך וטוב שכך. אפילו אם אלה נעליים סגורות, אנחנו אולי לא נשים לזה לב אבל את תהיי מודעת לעובדה הזו בכל צעד. כפות הרגליים שלך אולי ייראו קטנות מבחוץ, אבל יכאבו, ימחקו לך את החיוך, ואוטומטית יגרמו לך להיראות פחות טוב.
עוד משהו קטן- לכל כלל יש יוצא מן הכלל. אז עד הפעם הבאה, יצאתי לקנות לעצמי מגפי פלטפורמה חצי ברך אדומות שקטנות עלי (סתאאם... הכל נכון חוץ מהקטנות עלי).
ואחרון לקינוח- לינק ששווה לשמור בפון: שיקי קטלוג נעליים.

5 תגובות:

אני אמר/ה...

אחלה רק בקשר לצבע לא נראה לי מעשי כל כך בקיץ אני כל הזמן עים קצר ולא כל הנעליים שלי באותו צבע ?

אנונימי אמר/ה...

תוספת קטנה
בנעלי ספורט יפה גם עם חותלות נמוכות....

TALI אמר/ה...

אהבתי את הפוסט שלך!
http://unzippedfashion.blogspot.com/

סינדרלה אמר/ה...

ל-אני
הטריק של הצבע יכול ליצור אשליה של רגליים ארוכות, אבל זה לא כלל ברזל- רק משהו ששווה לשים בראש באחד המדפים...

סינדרלה אמר/ה...

לאנונימית- נכון, קצת כמו האפקט של נעליים רחבות מעל הקרסול
לטלי- תודה:-)