יום שלישי, 20 בספטמבר 2011

הקטלוג התורן

מי שמכיר אותי יודע שביום רגיל אני מוכנה ליסוע עד מטולה בשביל נעליים שוות, וביום חג אפילו עד אילת. אז בהמשך להיותי חולת נעליים קיבלתי היום קישור שגרם לי להחסיר פעימה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4124561,00.html
אם לסכם את הכתבה, קם אתר חדש שמרכז קטלוגים של כל מותגי האופנה המובילים, ואני יכולה למצוא בו מה שאני אוהבת, אולי אפילו קל"ב.

אז נכנסתי ועכשיו, אולי זו אני והרגלי הגלישה המוזרים שלי, ואולי זה בגלל שזה באמת אתר חדש, אבל אחת לכמה קליקים שעשיתי קיבלתי הודעות שגיאה ששולחות אותי לחפש שגיאת קוד כלשהי בשורה כלשהי, ואני בכלל הזמנתי כרטיסים לסרט אחר...


אבל חוצמזה אהבתי את הרעיון. המבחר קצת קטן מדי בשבילי, משהו כמו כמות הפריטים שאני יכולה למצוא בחנות אחת, אבל זה רק ההתחלה ובטח יגדל עם הזמן, ובכלל מגניב שאפשר למצוא שם גם תיקים ובגדים לפי קטגוריות. בכל מקרה נחמד שעל הדרך הזכירו לי שיש את "שומייקר" בעולם, ונחמד גם לקבל הצצה לכמה חנויות לפני שאני שוב נוסעת רחוק...

אין תגובות: